Hvordan returnerer jeg mine produkter?

Sidst Opdateret: 1/31/19

Der findes forskellige returmetoder, afhængig af hvor du har købt dit produkt. Varer, der er købt i adidas online shop kan kun returneres til os med post via DPD / PostNord. Varer, der er købt i en adidas butik, kan kun returneres i butikken.

Varer købt i adidas online shop
Du kan returnere din onlineordre inden for 30 dage (eller 14 dage* for hype-produkter som Yeezy) efter modtagelse af din ordre uden en begrundelse.  Hvis du har modtaget en ordre i flere pakker, starter de 30 dages returperiode den dag, du modtog den sidste pakke.

*Bemærk venligst, at der for hype-produkter, som Yeezy, gælder 14 dages returret fra leveringsdatoen. Når du bestiller, gør vi dig opmærksom på, at der er 14 dages returret for disse hype-produkter.

Vær opmærksom på, at du ikke vil blive opkrævet for fragtomkostninger til din returnering, hvis du anvender det samme fragtfirma, der leverede varen, og du følger vores returanvisninger nedenunder.

Returnering med DPD / PostNord:

  1. Udfyld retursedlen med dine returårsager og læg den i pakken, og forsegl derefter kassen. En returseddel og returlabel skulle følge med i din originale ordre.
  2. Sæt den gratis label på din pakke ovenpå den originale label.
  3. Hold øje med ordresporingsnummeret angivet på returlabelen.
  4. Indlever din pakke hos dit lokale lokale PostNord indleveringssted.

Varer købt i en adidas butik
Hvis du ønsker at returnere produkter, som er købt i en adidas butik, er det bedst at returnere din(e) uønskede vare(r) i samme butik, som du købte dem i. Medbring venligst din kvittering, og vær sikker på at returnere varen inden for 30 dage (eller 14 dage for hype-produkter som Yeezy) efter købet. Bemærk venligst, at vi i øjeblikket ikke modtager returneringer i vores butikker af varer, som er købt via vores online shop. 

Returpolitik
Du kan læse om regler og restriktioner i vores returpolitik .

Varer købt hos en autoriseret adidas forhandler
Hvis du har købt produkter hos en af vores autoriserede forhandlere, bedes du kontakte dem, da de har deres egen returpolitik. Det er ikke muligt at returnere varer i en adidas butik, hvis du har købt dem i en af vores partneres butikker.

Produkter reserveret via Click & Collect kan afhentes i en adidas butik
Click & Collect-reservationer foretages online og afhentes og betales derefter i en butik. Hvis du ønsker at returnere en Click & Collect-order, kan du læse hvordan i returneringsinstruktionerne for Click & Collect. 

Var denne artikel behjælpelig?

Ja / Nej

Hvor er min ordre?

Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.

Kan du stadig ikke finde dit svar?

SPØRG VORES KUNDESERVICE

mandag til fredag 8:00 – 18:00